Podejmując współpracę z naszym serwisem, klient automatycznie AKCEPTUJE niniejsze warunki:
§ 1
Wszystkie wykonywane przez nas opracowania mogą być wykorzystane tylko w sposób nie naruszający art. 272 Kodeksu Karnego. Za sposób wykorzystania i przeznaczenie opracowań stanowiących treść naszej pomocy nie ponosimy odpowiedzialności.
§ 2
Nasz serwis gwarantuje klientowi całkowitą anonimowość oraz dyskrecję. Dane kontaktowe, takie jak: imię, telefon adres E-mail, nigdy nie będą wykorzystane na potrzeby marketingu elektronicznego i nigdy nie będą udostępniane poza naszą firmą.
§ 3
W momencie rozpoczęcia współpracy określane zostają: termin realizacji, cena oraz zasady płatności, które uzależnione są od indywidualnych czynników. Realizacja zlecenia następuje po dokonaniu przedpłaty.
§ 4
Zlecenie realizowane jest etapami. Przekazanie następnej części zlecenia następuje po wcześniejszym dokonaniu wpłaty.
§ 5
1. Bezpłatnie, w ramach poprawek dokonywane są trzykrotne korekty tekstu, które muszą być zgłaszane do 2 miesięcy od daty przekazania zlecenia klientowi. Po tym terminie żądanie ewentualnych poprawek do otrzymanego tekstu nie zostanie uwzględnione przez Serwis
2. Poprawki mogą odnosić się wyłącznie do tych części tekstu, który został stworzony przez redaktorów serwisu
3. Serwis zastrzega sobie prawo merytorycznej oceny zasadności poprawek przekazanych przez klienta, w ramach poprawek do istniejącego tekstu.
§ 6
Przygotowywane przez Nas wzorce opracowań tworzone są każdorazowo od podstaw, przy ścisłej współpracy ze zleceniodawcą. Kopie wykonanych zleceń nie są przechowywane przez Serwis.
§ 7
1. Teksty przygotowywane przez Serwis są tworzone zgodnie z następującymi zasadami: czcionka Times New Roman – 12 pkt., Interlinia – 1,5 oraz 2,5 cm margines dół / góra / lewa / prawa. Jeśli klient życzy sobie zmiany formatowania musi to zostać przez niego wskazane przed przystąpieniem do tworzenia tekstu.
2. Serwis przyjmuje zlecenia tylko i wyłącznie zgodne z formatowaniem MS Office, w standardzie obowiązującym do roku 2003, a więc honorowane jest rozszerzenie: „.doc” / „.xls”. Obowiązującym formatem graficznym jest „.jpg”.
3. Bibliografia rozliczana jest analogicznie jak każda strona pracy.
4. W ramach prac przygotowywanych przez Serwis, stosuje się zarówno odwołania całościowe do danych publikacji, jak również szczegółowe (z paginacją): oba typy przypisów są poprawne. W odniesieniu do budowy przypisu, to – standardowo – ustala się je następująco: bez kursywy: a) inicjał imienia, b) nazwisko, c) tytuł [średnik], d) miejsce wydania, e) rok wydania, f) ewentualnie strona (niekoniecznie). Analogicznie postępuje się w przypadku prac stanowiących zawartość innych dzieł, kiedy to po wskazaniu powyższego schematu postępowania stosuje się „; w:” postępując, następnie, zgodnie ze standardem.
§ 8
1. Zlecenia przyjmowane są tylko i wyłącznie w postaci pisemnej. Rozpoczęcie realizacji ma miejsce po podpisaniu Umowy (bez konieczności sygnowania Umowy przez Zamawiającego), oraz zaksięgowaniu ustalonej zaliczki na koncie Serwisu. Zakończeniem Umowy jest przesłanie klientowi ostatniej części tekstu. Należy ponownie podkreślić, iż Serwis nie bierze absolutnie żadnej odpowiedzialności za jakikolwiek niezgodny z prawem sposób wykorzystania tworzonych tekstów, przez osoby zamawiające oraz osoby trzecie.
2. Obowiązuje termin realizacji wskazany w Umowie: w sytuacji, w której zachodzi konieczność jego zmiany, należy w tym celu sprowadzić pisemny aneks. Wszystkie zmiany treści zlecenia, czy też Umowy, mają mieć wyłącznie pisemną formę. W innym przypadku nie będą honorowane przez Serwis.
4. Serwis pobiera opłatę za napisany tekst bez względu na to, czy Zamawiający wykorzysta go, czy też nie. Podobna sytuacja odnosi się do tekstów przesyłanych w ramach zaliczki: Serwis nie zwraca pieniędzy za tekst stworzony w ramach realizacji Zlecenia – na jakimkolwiek etapie współpracy. Zaliczki nie podlegają zwrotowi.
5. Serwis zastrzega sobie prawo dochodzenia od klienta konieczności zapłaty za tekst, który został zlecony, zaś klient zamierza odstąpić od jego odebrania, wykorzystania, etc.
§ 9
1. Tylko zapłata za całe zlecenie daje Serwisowi podstawę do wysłania pracy do Zleceniodawcy. Praca w formie elektronicznej wysyłana jest bezpłatnie, za tekst zapisany na dowolnym nośniku danych pobierana jest opłata 5 zł + koszt nośnika + opłata za rodzaj przesyłki poleconej (ewentualnie: kurierskiej).
2. Bezpłatnie wysyłany jest rachunek w postaci elektronicznej. Za formę „tradycyjną”rachunku, klient uiszcza koszt przesyłki poleconej (ewentualnie: kurierskiej).
3. Klient ponosi wszystkie koszty materiałów, niezbędnych do realizacji przedmiotowego Zlecenia. Opłaty polegające na wysyłaniu owych materiałów do / z Serwisu (podobnie, jak do osób piszących) pokrywa Zleceniodawca. Koszt ten kalkulowany jest zgodnie z cennikiem firmy pocztowej (ewentualnie: kurierskiej) bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów przez Zleceniodawcę.
Serwis pragnie poinformować wszystkich Zleceniodawców, iż wszelkie opracowania i inne usługi edukacyjne przygotowywane przez Serwis podlegają zasadom ochrony wartości intelektualnej, zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Pisanie prac, pisanie prac licencjackich oraz pisanie prac magisterskich świadczone przez Serwis odnosi się do przygotowania wzorców, które zleceniodawca może wykorzystać celem przygotowania własnego opracowania. Serwis nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sposób w jaki Zleceniodawcy wykorzystają otrzymane teksty. Wykonane przez Serwis opracowania podlegają ochronie prawnej i są wykorzystywane przez Zleceniodawców Serwisu wyłącznie na własną odpowiedzialność. Analogicznie jest w przypadku wszystkich innych publikacji (co obejmuje także doktorat, wystąpienie konferencyjne, monograficzną edycję, etc).